Wij zijn weer geopend vanaf Donderdag 08:00

  • info@vandenbuijs.nl
  • 076 597 2229
  • Inloggen
  • Storing melden?
  • Menu Border

    Administratief medewerker - tijdelijk i.v.m. zwangerschapsverlof

    Breda - parttime - tijdelijke dienstverband of interim

    Onze collega Eline gaat vanaf oktober met zwangerschapsverlof en daarom zoeken we een tijdelijke, enthousiaste kracht die het administratieve gedeelte van haar werkzaamheden wil overnemen. Ben jij nauwkeurig, zelfstandig én snel beschikbaar? Dan maken we graag kennis met je!

    Wanneer: vanaf augustus/september 2025 tot en met februari 2026.
    Uren: 20 tot 24 uur per week
     

    Wat ga je doen?

    Je maakt deel uit van het team Utiliteit en beheert de gezamenlijke mailbox. Jij zorgt ervoor dat alles netjes en overzichtelijk wordt verwerkt. Denk hierbij aan:

    • offerteaanvragen checken;
    • documenten op de juiste plek opslaan;
    • deadlines noteren en verwerken;
    • alles zo organiseren dat jouw collega’s er meteen mee verder kunnen;
    • overige administratieve handelingen ter ondersteuning van het team.

    Elke maandag is er een commercieel overleg, zodat het gehele team calculatie goed op de hoogte blijft van lopende en nieuwe projecten. Dankzij jouw precieze administratie en heldere communicatie weet iedereen wat er speelt en lopen de projecten lekker door.

    We werken o.a. Syntess en een projectmanagementtool. Heb je daar ervaring mee? Fijn! Nog niet? Geen zorgen, in de eerst weken loop je nog mee met Eline en dan leer je het vanzelf!

    Wie zoeken we?

    Iemand die:

    • ervaring heeft met tijdelijke opdrachten;
    • snel schakelt en zelfstandig werkt;
    • nauwkeurig is en goed begrijpt wat er in documenten staat.

    Natuurlijk moet je het leuk vinden om te werken in een technische, informele werkomgeving. De deuren staan hier altijd open en er is ruimte voor een praatje.

    Hoe zit het met het contract?

    Of je nu een tijdelijk contract zoekt of als zzp’er aan de slag wilt, we denken graag met je mee. Wel vragen we dat je op maandag beschikbaar bent voor het teamoverleg. Voor de rest stemmen we de dagen en uren samen met jou af.

    Nieuwsgierig?

    Neem contact op met Suzanne Anemaat via werkenbij@vandenbuijs.nl of 076 597 22 29.

    Wat collega's zeggen

    Tijdens een eerste kennismakingsgesprek met vdBuijsInstall zestien jaar geleden voelde het voor Johan direct vertrouwd. Hij hoefde dan ook niet lang na te denken over de overstap, die hij omschrijft als ‘een warm bad’.

    Zijn verhaal lees je hier

    Eline van den Buijs is werkzaam als Calculator utiliteitsbouw en seriematige woningbouw. Hoewel het niet vanzelfsprekend was dat ze in het familiebedrijf zou gaan werken, is ze blij dat ze die keuze heeft gemaakt. “Geen dag is hetzelfde.”

    Haar verhaal lees je hier

    Solliciteren

    Sollicitatie
    Kennismaking
    Vervolggesprek
    Voorstel
    Aan de slag
    Contact via WhatsApp

    Fijn dat je er bent!

    Onze website maakt gebruik van de cookies van Google Analytics. Deze geven ons de mogelijkheid onze website te analyseren en verbeteren.

    Accepteren Weigeren
    Buster