Menu Border
Terug naar het overzicht

16 Juni 2025

Goede service begint met een goede voorbereiding.

Krijgt u binnenkort bezoek van onze servicemonteur? Met een goede voorbereiding kunnen we u beter en sneller van dienst te zijn!

Bij een bezoek van onze servicemonteur vragen we geen rode loper, maar wel handig is:

  1. Vrije werkruimte rond het toestel Zorg dat het toestel goed bereikbaar is. De monteur moet er met een aantal gereedschapskisten gemakkelijk kunnen staan en werken. Dat betekent dat bijvoorbeeld de was even aan de kant moet.
     
  2. Toegankelijke gasmeter Van de meterkast, maak je eenvoudig een schoenenkast. Voor u misschien ideaal, maar voor ons onhandig. De meter moet te allen tijde goed bereikbaar zijn.
     
  3. Verlichting Een donkere hoek maakt het werk niet alleen lastiger, maar ook onveiliger. Zorg altijd voor voldoende licht bij het toestel.
     
  4. Uit de kast Een toestel weggewerkt in een kast ziet er misschien strak uit, maar het belemmert het onderhoud. Houdt er rekening mee dat u een kastconstructie soms (deels) moet verwijderen bij onderhoud of een storing.
     
  5. Een warm gebaar Tot slot: hoewel zeker geen vereiste, wordt een kopje koffie of een koel glaasje water altijd gewaardeerd. Het zijn de kleine dingen die een werkdag nét iets aangenamer maken.

Komt er binnenkort een servicemonteur bij u langs, dan is het fijn als u rekening houdt met deze punten. Een goede voorbereiding is immers het halve werk.

Fijn dat je er bent!

Onze website maakt gebruik van de cookies van Google Analytics. Deze geven ons de mogelijkheid onze website te analyseren en verbeteren.

Accepteren Weigeren
Buster